Umožňuje vodičovi voľbu medzi pohonom 4×4 a ekonomickým pohonom zadnej nápravy. Pohon je možné pohodlne pripojiť alebo odpojiť mechanicky pákou z miesta vodiča.
2H
Znižuje spotrebu, 100 % točivý moment je prenesený na zadnú nápravu.
4H
Pevne pripojiteľný pohon prednej nápravy, pri ktorom je točivý moment rozdelený medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 50:50. Pohon je možné používať na klzkom povrchu alebo v teréne.
4L-4x4
Zaistí maximálne využitie pri jazde v náročných terénnych podmienkach.
Pre väčší komfort vo vozidle je vylepšená hluková a vibračná izolácia karosérie. Hluková izolácia, ktorá je nainštalovaná vo vnútri slúži taktiež ako dekorácia kabíny.
Vylepšená protivibračná
a protihluková ochrana
Stropnica krytá izoláciou
Vylepšenia prinesú ešte viac komfortu
Motor
Motor splňuje emisnú normu EURO 6
Spoľahlivé naštartovanie aj pri extrémne nízkych teplotách
Rýchle zohriatie motora na prevádzkovú teplotu
Možná dodatočná inštalácia predohrevu motora
Úsporný a efektívny motor s točivým momentom v nízkych otáčkach
Uzávierka zadného diferenciálu zvyšuje priechodnosť v náročných podmienkach a zároveň znižuje riziko uviaznutia v teréne. Uzávierka je elektricky ovládaná tlačítkom v kabíne vozidla.
Interiér
Priestranný interiér s kovovou prístrojovou doskou vo farbe karosérie, predprípravou kompatibilnou s rádiom 1 DIN, 12 V zásuvkou a odkladaciou priehradkou.
Modely vozidiel UAZ Classic
3303 Chassis
Vozidlo chassis pripravené pre širokú škálu nadstavby. Vysoká odolnosť a nízke prevádzkové náklady robia z neho ideálne pracovné vozidlo.